01 februar 2009

Party, shots, gode venninner, sex on the beach og drosjekø

Jeg og Mona hadde lenge planlagt å dra ut på byen lørdag kveld. Hun kom hit til Alta fra Sarpsborg på fredag, og begge gledet vi oss til lørdag. Lørdags formiddag dro jeg til Mona. Caroline var blitt så utrolig stor siden sist, og er ei blid og oppvåkt lita tulle. Så trilla vi til city. På storsenteret handlet vi inn det vi trengte. (..som for det meste gikk i drikkevarer) Jeg, Mona og lille Caroline. Hun var som en sol! Vi var på kafè, og bare koste oss og skravlet om alt mellom himmel og jord. Klisjè!

Mamma Mona kjøpte ny lue til Caroline.
Bamse -Verdens sterkeste bjørn.

kvelden fikk Mona Caroline (hennes datter på snart 9 mnd) til å sove, og da var det bare for henne å slenge på seg sminken og party outfit'en og komme seg nedover til meg. Her sang vi karaoke så det ljoma i veggene. Om noen av Alta's befolkning hørte et fryktelig leven mellom klokken 20:30 og 23:30 så var det bare vi som sang alltså.
Ingen grunn til panikk!


Photoshoot på badet ble det også.
Synes dette bildet ble litt morsomt!

00:30 ble vi hentet, og ferden gikk til city. Vi var innom både alfa omega, barila og nordlysbaren. (Han skjenke var så fullt at vi ikke orka å presse oss inn der engang.) En liten bar-til-bar runde. Men vi klarte ikke å slå oss til ro. Vi syntes ikke det var noe særlig, noe manglet. Så vi dro på Studenthuset for å sjekke ut trøkket der, men der var det bare konkurranser og diverse sånne ting, så vi snudde i døra og gikk på en liten bar-til-bar runde til. Og etter DEN bar-til-bar runden så ble vi gode og ikke minst fulle. Det måtte vi jo etter både tequila, galliano og tyrkere. Da vi kom tilbake til Studenthuset igjen så var stemningen mye bedre, og de var da begynt å spille gode gamle slagere. Sex on the beach, Fight for your right to party, We're going to Ibiza, What is Love? osv. Ja, det var beachparty på gang! Først da storkoste vi oss! Og når man har det gøy så går tida så altfor altfor fort.
DAMMIT!


Jeg og Mona skiltes, og hun dro hjem. Jeg traff noen jeg kjente, og vi gikk sammen til drosjekøen.
Drosjekøer kan faktisk være ganske så underholdende og morsomt. Treffer mange rare og morsomme mennesker som man aldri har snakket med før, og som man sikkert ikke ville ha truffet om man ikke hadde stilt seg i drosjekøen. Nesten så jeg havna på nachspiel, men det var bare nesten. Kl. 04:30 dumpa jeg inn døra hjemme. Eller, det vil si at jeg ikke fant husnøkkelen i den store veska mi. Har jo den survival-kit'en, og da er det ikke så lett å finne noe smått blant mye nips og naps. Så jeg fant telefonen og ringte til kjæresten min. Han satt våken, og venta på at jeg skulle ringe å be han komme ned å låse opp. Mon tro om han begynner å bli vant til at jeg ringer? Så var det av med klærne, av med sminken og pussing av tenner. Tannpuss er det beste etter en tur på byen. Så fantastisk deilig å få av gusjet fra tennene. Og senga og dyna er ennå bedre enn før. En vannflaske med kaldt deilig vann på nattbordet gjør at jeg slipper å bli syllefyk dagen derpå.

I dag har jeg vært i fantastisk fin form. Stod opp 11:30, frisk og opplagt. Så ringte Mona meg og vi mimra, prata og fniste om alt det r
are og morsomme som skjedde i nattens mulm og mørke. Nå har hele søndagen gått, og jeg har bare slappa av i hele dag sammen med kjæresten min. Vi har lagd god mat og sett på film. Nå er det snart natt for meg, og en ny dag venter i morgen.
Usj, jobb allerede....


"I am thankful for the mess to clean after a party because it means I have been surrounded by friends."
-
Nancie J. Carmody

2 kommentarer:

  1. DET VA SJEFS UTE!!!!!!!!! :D :D :D

    Weeeheeee! =) LoVe U <3<3<3

    SvarSlett
  2. Jeps, det va helt fantastisk artig!
    Love you 2! <3

    SvarSlett