06 februar 2009

En kjæreste utenom det vanlige

Lasse, min pene kjæreste!

"I seem to have loved you in numberless forms, numberless times, in life after life, in age after age forever."
-Rabindranath Tagore

Kjæresten min er ikke som alle andre.
I går var vi ute og handlet på senteret,
og stakk innom nille.
Der kjøpte han seg moppeskaft, mikrofibermopp og flisemopp fra proff.
Høres skikkelig cheap ut å kjøpe fra nille,
men de var visst utrolig gode og billigere enn f.eks jif-systemet.
I hele går gikk han og gledet seg til i dag,
for da fikk han prøve det nye moppesystemet sitt.
Alesha Dixon synger "The Boy Does Nothing",
men det stemmer ikke i dette tilf
ellet.
Jeg har en kjæreste som både vasker huset, tar oppvasken, vasker klær og lager mat.
Kjæresten min er perfekt for meg!

Lasse. Geeky, men kjekk. ;)

"Two souls with but a single thought, two hearts that beat as one."
-Friedrich Halm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar