24 februar 2009

Meme 1

1. Første tingen du vasker i dusjen?
Håret mitt.

2. Hvilken farge er din yndlingshettegenser?
En rød FILA-hettegenser.

3. Ville du ha kysset igjen den forrige personen du kysset?
Såklart!

4. Planlegger du hva du skal ha på deg?
Nja, kommer helt ann på hva jeg skal.

5. Hvordan føler du deg AKKURAT nå?
Syk, slapp. Egentlig jævlig.

6. Hvem var den siste personen du kysset?
Kjæresten min.


7. Hva har du veldig lyst på akkurat nå?
Glasscola.

8. Hva tenker du på når jeg sier kål?
Surkål.

9. Kødderinger du?
Ikke nå lengre.

10. Noensinne blitt sammen med noen fra et annet fylke?
Ja.

11. Sover du med kosedyr?
Ja, alle carebears-bamsene mine.

12. Ville du danset til taco-sangen?
NEI!


13. Har du noensinne telt til 1000?
Jepp, det funker når man er veldig sint.

14. Biter du iskremen eller slikker du på den?
Slikker og suger. Liker ikke å bite den.

15. Liker du noen akkurat nå?
Det er mange jeg liker.

16. Hva syns du om gresshopper?
Kule insekter.

17. Noengang møtt en kjendis?
Yep!

18. Liker du cottage cheese?
Nope.

19. Hva hører du på akkurat nå?
Rennende vann fra akvariet.

20. Vil du prøve sky-diving?
Hadde vært dødskult!


21. Ville du gått ut på middag med George W. Bush?
Ingen interesse av det nei.

22. Ville du kastet potet på ham?
Ja, gigantpoteter.

23. Har du noe glinsende/glitrende på deg?
Piercingene mine.

24. Leier du film ofte?
Av og til.

25. Hvem sitter bak deg i klasserommet?
Anita eller Unn som regel.

26. Kan du telle baklengs fra 74?
Har ikke prøvd, men tror jeg greier det.

27. Hvem skal du være sammen med i kveld?
Kjæresten min.

28. Brune eller hvite egg?
Synes de smaker det samme.


29. Noensinne tatt tog?
Ja.


30. Noensinne fortalt noen at du elsker dem?
Jepp.


31. Har du mobil?
Opptil flere.


32. Hva skal bestevennen din gjøre imorgen?
Trille tur med Caroline.

33. Noensinne smakt reke-sandwich?
Ja, nam nam!


34. Hva var det siste spørsmålet du stillte?
Kæm som ringte?


35. Hva var den siste CDn du kjøpte?
Kjøper ikke cd'er, hører på radioen.


36. Hvorfor er du dum?
Hvorfor? Fordi jeg er født sånn, vel.


37. Har du krøllete hår?
Nei, ganske slett, men blir litt bølgete når det er nyvaska.


38. Siste gang du gråt?
Det kan jeg ikke huske.


39. Noensinne gått i en vegg?
Ja, jeg er ganske klumsete av meg.


40. Noensinne gått OPP en vegg?
Ja, klatrevegg?


41. Du er en dust. Hva har du å si i ditt forsvar?
Ingen kommentar!

42. Favoritt årstid?
Vår og høst, og sommer, men ikke vinter.


43. Favoritt farge(r)?
Rosa!

44. Har du tattovering?
Har tre stykker, skal begynne på en ny en snart.

45. Den siste personen du tok i hånda?
Ehm, tenke tenke. Husker ikke.


46. Sover du med tv'n på?
Nei.

47. Liker du sauer?
Ja.

48. Hva har du på msn-bildet ditt?
Meg.


49. Liker du livet ditt akkurat nå?
Liker ikke å være syk, men resten liker jeg.

50. Hva føler du om "kjærlighet"?
Kjærligheten er vakker!


51. Favoritt dyr?
Oii, jeg har mange. Men tror jeg må svare katt.

52. Har du godt syn?
Nei, derfor bruker jeg briller/linser.

53. Kan du bruke en rocke-ring?
Joda, er ikke helt talentløs.


54. Ville du tilgitt en som var utro?
Nope!


55. Har du en jobb?
Ja.


56. Hva har du på deg?
Truse, bh, sokker, ullsokker, genser, pysjbukse, playboypledd.


57. Hvordan ser håret ditt ut?
Langt, lyst, slett.


58. Noensinne klatret ut et vindu?
Joda, kan minne det ja.


59. Takler du sannheten?
The truth, the whole truth and nothing but the truth!


60. Det siste du kjøpte?
Halspastiller.


61. Hvor ofte snakker du i telefonen?
Egentlig sjelden, mer tilhenger av sms.


62. Hvor lenge er det lengste du har pratet med noen på telefon?
Mange timer, men har aldri giddi å telle de.


63. Hater/missliker du mer enn 3 personer?
Ja, det gjør jeg nok garantert.


64. Er du sarkastisk?
Jepp.


65. Har du noensinne bitch-slapped noen?
Joda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar