20 februar 2009

Oppdatering på uka som har vært

Har hatt det travelt denne uka, så har vært liten tid til blogging.
Tar en litt rask gjennomgang her.

Mandag:
Jobbet 8:00-15:30. På kvelden var jeg på city på shopping.
Bar-til-bar runde. Ikke alkoholmessig, men kaffemessig. :p
+ at jeg fikk besøk på kvelden.

Tirsdag:
Kurs i legemiddelhåndtering 9:30-15:30.
Dro etterpå på shopping og drakk kaffe med noen venner.

Onsdag:
Kurs i legemiddelhåndtering 9:30-15:30.
Shopping + kaffeslabberas på studenhuset etter det.

Torsdag:
Jobbet 8:00-15:30. Så på kino med Michaela og Sandra.
'Tropa de Elite'. Sjekk eget innlegg på den.

Fredag:
Jobbet 7:30-15:00. Og i dag skal jeg bare slappe av og kose meg!

Lasse, kjæresten min, har bursdag i morgen. 27 år.
Så i morgen skal vi kose oss ekstra. Skal lage skattejakt, så han må streve litt for å finne gav
en fra meg. Tror det blir gøy! :D
Lasse skal begynne å poste ukens morsomste innlegg, video, vits, bilde etc framover en gang i uken. Får se hvordan det går! hihi

PS. Ser nå at det har blitt utrolig mye shopping denne uken! :p DS.

"It is not enough to be busy. So are the ants. The question is: What are we busy about?"
-Henry David Thoreau

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar