13 februar 2009

Friday the 13th

I <3 this day!
Fredag den 13ende er en kul dag,
for meg er det en lykkedag, og ikke en ulykkesdag!
En god skrekkfilm er tingen!
Vil hylle Friday the 13th (1980)
En av de beste slasherne som er laget,
og Jason Voorhees med h
ockeymaska
er bare råtøff!
Gode gamle Jason!



Har også funnet verdens kuleste sko!
Jeg vil ha!!!
Har faktisk bursdag snart...
hmm.... *kremt* ;)

Nike Dunk SB - Friday the 13th

Nike Dunk Low SB - Freddy Krueger

Nå skal jeg og kjæresten min kose oss med godteri og skrekkfilm.
Vet ikke helt hvilken film det blir.
Enten Saw V (2008) eller The Strangers (2008)
Kanskje det blir begge deler?

Ønsker alle som leser bloggen min en riktig fantastisk helg!
I morgen er det jo valentines dagen,
så regner med at det blir mye kjærlighet i morgen.
Selv skal jeg stikke ut sammen med et gjeng fra jobben,
så kjærligheten pleier jeg i dag. ;)

"You see, Jason was my son, and today is his birthday..."
-Pamela Voorhees

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar