10 januar 2009

Onlineshopping

Det er ikke mye vanskelig å bli hektaonlineshopping.
Bestiller meg litt her og litt der, og man finner jo DE tilbudene.
"Må jo" bare ha da! I går bestilte jeg meg litt til, men det er dvd'er som jeg har ønsket meg. Liker collector's og limited editions.
Utrolig for en glede dette gir!


"Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping"
-Bo Derek


Dirty Dancing: Ultimate Girl's Night In - Collector's Pack (2 disc)
Dirty Dancing er jo et "must" for jenter.
Og denne utgaven var jo litt lekker.

Jaws: 30th Anniversary Collector's Edition (Limited Edition)
Lekker sak som tar seg fint ut i dvd-hylla.


The Rocky Horror Picture Show/Shock Treatment Lip Box Set
Veldig nice denne også.


"People spend money when and where they feel good."
-Walt Disney

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar