18 januar 2009

"Jeg gir meg, jeg gir meg. Voksing ER vondt."

Jeg og kjæresten min ble sittende og titte på 'Modelljakten'
(Make me a supermodel) som går på TV3 lørdager kl 19:05.

Både gutter og jenter kjemper om 100.000 dollar og modellkontrakt med GQ.
I dag skulle guttene vokses, og de ropte, hylte og skreik.
Kjæresten min sier kjapt;
"Det kan da ikke være så ille. Tror de overdriver kraftig."

Så jeg tok saken i egne hender og fant ut at jeg skulle vise han.
I kveld fant jeg fram veet voks-strips og veet hårfjerningskrem.
Du kan tro han forandret mening da jeg tok den første stripa.
Jeg vokset ryggen og skuldrene hans.
Til pass for kjepphøye mannfolk! ;) hihi


"A man will go to war, fight and die for his country. But he won't get a bikini wax."
-Rita Rudner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar