21 desember 2008

The very first beginning.....

Ja-a, dette er da de første ordene i bloggen min.
Helt nytt for meg dette, så er endel ting jeg må komme meg inn i.
Jeg satt her og tittet gjennom endel blogger som jeg følger med på, og så fant jeg ut at; Kanskje jeg skal prøve å lage min egen blogg?
Som sagt så gjort, her sitter jeg da og knoter med mitt første innlegg.
Har allerede sittet og redigert i to timer, og synes ikke jeg har kommet meg noen vei som helst, men det kommer seg. :)

Nå må jeg ta natt før jeg sovner foran pc'en.
En ny dag venter i morgen.

"Good night, good night! Parting is such sweet sorrow, that I shall say good night till it be morrow."
-William Shakespeare

1 kommentar:

  1. Da sniker jeg meg til første kommentar.
    Grattis med bloggåpning, Ganbatte Kamira-Chan! :)

    SvarSlett