30 desember 2008

Tilbake fra juleferie

Nå er jeg kommet fra juleferie, og jeg har hatt det fantastisk fint.
Hjemme hos mamma og pappa er det alltid trygt og godt.
Men... Borte bra, men hjemme best.
Det var nydelig å komme seg hjem også. Savna puta mi, dyna mi, sofaen min, dusjen min og rett og slett det å være hjemme.
Utrolig hvor stort savn kan være!

Hadde en fin julaften sammen med familien selv om det var èn som mangla.
Min gode snille bestefar døde 12 desember, så var en rar jul uten han.
Alltid han som leste opp pakkene, så når den tiden kom så merket man det ekstra.

Fikk masse fint i gave som jeg ble kjempeglad for.
Bilder av mine søskenbarn, gavekort, klær, penger, dobbelt sett med elektriske tannbørster, stretchlaken, Lee Stafford shampoo og balsam, smykker, New York stasjonsklokke, rosa tovete votter, vin, engler til juletreet, krydderglass fra Weber, balsamico eddiker, shotglass, duker, Hello Kitty toalettmappe m/ 3 par Hello Kitty sokker, Hello Kitty body lotion og shower gel +++
Av min kjære fikk jeg et kjempefint armbånd som jeg hadde ønsket meg lenge.
Kimora Lee Simmons har et merke som heter Baby Phat, og dette er da Baby Phat jewelry. Thank you, munchkin! <3


Var hjemme hos mamma i en uke. Snakk om oppvartning. Føler seg veldig bortskjemt av å være der. Nå er det tilbake i hverdagen igjen, selv om jeg har jobbet hele jula. Nyttårsaften skal jeg og kjæresten feire sammen hjemme.
På tide å begynne med egne tradisjoner. :)

"Tradition is an explanation for acting without thinking."
-Grace McGarvie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar