30 desember 2008

Julestrømpe og adventskalender

I år må jeg ha vært ekstra snill.
Fikk både julestrømpe og adventskalender av kjæresten min.

"Gratefulness is the key to a happy life that we hold in our hands, because if we are not grateful, then no matter how much we have we will not be happy because we will always want to have something else or something more"
-Brother David Steindl-Rast

Han hadde kjøpt veldig mye fint.
Sminkemappe fra Friis, godteri,
Rosebud og mange små ting og tang.


Synes disse julestrømpene var utrolig fine.
-Wish upon a star-
Jeg tenker på Disney's julekavalkade.
Kjøpte en strømpe til kjæresten min også.
Det var et juletre som det stod inni
-Peace on Earth-
De er kjøpt på kid og tror ikke jeg betalte
mer enn 79 kr pr. stk.

"Love is composed of a single soul inhabiting two bodies."
-Aristotle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar