21 desember 2008

O' herlige juletid

"Christmas is a time when you get homesick - even when you're home."
-Carol Nelson
21 desember i dag, bare tre dager igjen til jul.
Gleder meg som bare det. Synes jula bare blir bedre og bedre med årene, og setter også bedre pris på den, og alle venner og familie jeg har rundt meg.
Selv om jeg skal jobbe mye i jula så synes jeg uansett at jeg får mye fri. Sikkert fordi jeg er blitt vant til helligdagsjobbing.
Pyntet juletreet allerede i midten av desember. Fant meg hvitt juletre, noe jeg har ønsket meg i mange år, og klarte ikke å vente med å få pynten opp.


Kjøpte dette juletreet fra ellos for 149,- Synes jo selvsagt at det var litt av et kupp. Selv om det treet jeg har tittet på kostet 3500,-
Det får bli en gang i framtiden! Fram til da koser jeg meg med det jeg allerede har kjøpt meg. :)


Juletrekulene har jeg kjøpt litt overalt. Meste parten fant jeg fra black design og resten fant jeg både på europris, bohus og nille.
Fant en søt gjennomsiktig sko med hvitt silkebånd på bohus. Den minnet meg så om askepott's sko så den MÅTTE jeg bare ha!


Vel vel, alt jeg ikke fant i år er juletreunderlag. Det vil si at jeg fant MANGE, men ingen som passer til mitt juletre. Bedre lykke neste år! :)

"Christmas waves a magic wand over this world, and behold, everything is softer and more beautiful."
-Norman Vincent Peale

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar