24 mai 2009

Endelig ferdig med prøveeksamen


Jeg er så lettet!
Hadde prøveeksamen i dag klokken 13:30.
Hatt nervøs mage siden i går.
Ikke gøy å grue seg så mye at man føler seg dårlig.
Både rollespillet og det muntlige gikk kjempebra,
noe jeg faktisk aldri hadde trodd det kom til å gjøre.
Fikk en sterk 5'er.

Om tre uker skal jeg opp til eksamen.
Den 16 juni får vi utdelt oppgaven kl 14:00,
og den 18 juni skal vi opp til eksamen kl 14:00.
Føler meg litt roligere nå,
men når datoen nærmer seg så forverrer vel tilstanden seg.
Glad jeg har en fantastisk fin gruppe å jobbe sammen med.
Kunne ikke fått en bedre gruppe.

Etter prøveeksamen dro gruppa vår på barila
og tok oss en kaffe. Kjempekos!
Nydelig vær er det også.
I dag er jeg et lykkelig menneske!

"The roots of education are bitter, but the fruit is sweet."
-Aristotle


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar