30 juli 2009

En NYDELIG uke!

Har vært så heldig at jeg har hatt ferie
denne uka som Mona og Caroline har vært her,
og vi har sett hverandre nesten hver dag.
Noe jeg er veldig glad for.
Er så gøy å se at Caroline kjenner meg igjen.
Hun er verdens herligste,
og jeg verdens stolteste gudmor.
Det er jeg helt sikker på!

Lørdag var vi på Lathari for å grille og bade.
Mona, Caroline, Elin, Ellinor, Pål og jeg.
Hadde det så trivelig!
Senere på kvelden dro vi til Linda,
der det var massevis av folk, fest og ikke minst gøy.


Søndag var vi i bursdagen til Linda,
som fyller 23 år den 3 august.
Måtte jo spise kake før hun dro sørover igjen.
Gudmor sin sjokoladekake og Linda sine muffins
var snadder! Mmmmhh!


Mandag var jeg, Mona og Caroline på city nesten hele dagen.
Vi bare gikk og tittet i butikker, drakk iskaffe/iskald cola,
og bare nøt det fine været vi har hatt her oppe.
For været, det har vært nydelig!
Skal så absolutt ikke klage på det i det hele tatt.
Også traff vi masse kjentfolk da.


Tirsdag dro vi og spiste og drakk kaffe sammen med
AnnfridAlfa Omega.
Også denne dagen var det flott vær.
Jeg og Mona gikk amok på narvesen og kjøpte masse filmer.
Har sikkert 200 filmer liggende som jeg IKKE har sett ennå.
Mye vil ha mer og faen vil ha fler! :p
Min filmsamling finner du her.


Torsdag dro vi til mamma som hadde veldig lyst til
å se Caroline før de drar.
Jaffakjeks var fryktelig godt,
og Yuna (katta) var veldig spennende.
Hun hilste på pappa og broren min også.
Etter det dro vi til city der Mona traff en lærer
hun har hatt på ungdomsskolen.
Videre traff vi søskenbarnet til Mona, Helena,
som ville hilse på før de drar i morgen.
Fikk en god dose sol i dag også.
Håper det holder seg slik resten av uka også,
for jeg har ferie ennå til neste torsdag.

Fredag reiser Mona og Caroline sørover igjen.
:((((((
Kommer til å savne de kjempemasse,
men de kommer tilbake igjen i oktober.
Og i november så reiser jo jeg til de.
Det er noe jeg gleder meg masse til,
og jeg og Mona har allerede massevis av planer!

Tusen takk for ei kjempefin uke,
Mona og Caroline.
Min beste venninne og gudmors stolthet.
<3

"There is only one happiness in life, to love and be loved."
-George Burns

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar