22 juni 2009

Påan igjen....

Har nå fått hull på trommehinna på det andre øret.
Kan ikke skjønne hvorfor jeg plutselig er blitt så plaget med øreverk.
Har jo aldri hatt vondt i øret før.
Har fått ny penicillinkur,
så håper den funker fort som fy!

Anyway!
Etter at jeg var hos legen dro jeg og Lasse
på en liten shoppingrunde.
Kjøpte meg en sort haremsbukse,
og den er fantastisk behagelig å ha på.
Lasse kjøpte seg ny surfeshorts. Knallstilig!
Kjøpte også nye sommerdyner,
for dundynene våre blir litt i varmeste laget nå på sommeren.
Ellers kjøpte vi bare litt småtterier.

I morgen skal jeg på sankthanstur med familien.
Det blir nok koselig som alltid.
Gleder meg til å grille, uansett vær! =)

"Give every man thy ear, but few thy voice."
-William Shakespeare


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar