08 april 2009

Min bursdag!


Den 5 april hadde jeg bursdag,
og tenkte å blogge litt om denne dagen.
Hadde tatt meg fri fra jobb denne helg
a.
Ikke gøy å være på jobb når man har bursdag!

Fikk klar beskjed fra familien om at jeg måtte ordne til selskap,
for gjester det fikk vi.

Mamma: Ska du feire bursdagen din?
Jeg: Nei, æ vet nu ikke...
Mamma: Å joda, vi kommer på søndag, vi har invitert oss
sjøl. Så du må nu bare ordne ihop nåt.


Jaja, som sagt så gjort.
Jeg lagde marshmall
owskake,
Lasse lagde en helt utrolig nydelig ostekake som han hadde sett Gordon Ramsey lage, og mamma hadde med seg verdens beste.
Jeg ordnet elias potetgull, eventyrsjokolade og saltstenge
r til barna.
Kaffe, som ble litt sterk, og kaffesjokolade til de voksne.
Hadde det utrolig koselig.


Fikk mye fint i bursdagsgave.
Komplett x-files dvd boks, Animal Crossing til Wii, trådløse singstar mikrofoner (ENDELIG!!!), penger, blomster, skrapelodd, gardiner +++

Animal Crossing, trådløse singstar mic's, komplett dvd boks med x-files og et hjemmelaget kort fikk jeg av kjæresten min. Skal også få penger til å kjøpe meg rosa mini-pc. :D

Nydelige blomster jeg fikk av broren min, Roy.
ariZona iste-flaske bruker jeg som vase.


Fikk også 10 skrapelodd. Vant 75 kr til sammen på de.
Nå går jeg for 1 million!

Blir sliten av å bli 1 år eldre. Gøy er det heller ikke.
Også er det å venne seg til å si at man er 28 år i stedet for 27.
Noen som kan hjelpe meg med ungdomseliksiren? :p

"And in the end, it's not the years in your life that counts. It's the life in your years."
-Abraham Lincoln


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar