19 mars 2009

O' hellige sofa!

Det er ny sofa i sikte! Siden både jeg og Lasse fikk igjen på skatten så skal vi kjøpe oss ny sofa.
Åhh, som jeg gleder meg! ^^

Bari sjeselong

Bari loungestol

Bari pall, stor

Blir nok å kjøpe sjeselongen i første omgang.
Skal ha møblene i fargen brun,
sånn sjeselongen er vist på det øverste bildet.
Gleder meg til å ommøblere nå ja.

Også skal jeg etterhvert ha meg en kjempefin kiste.
*drømme* Må bare få tak i en som jeg liker først.
Og et lett bord uten noe krimskrams.
Den skal være helt enkel og kaffefarget.
Hvertfall mørkt tre.

Har drømt nå i flere måneder om hvordan jeg vil ha stua mi,
og nå tror jeg at jeg er på god vei.
Den store kalosjen av en sofa skal ut!
Den er heldigvis solgt allerede, og godt er det.
Men, for all del. Sofaen har vært god den.
Den har bare ikke helt passet inn....

"I would rather lie on a sofa then sweep beneath it."
-Shirley Conran


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar